Ja, die is inmiddels voorbij. Met 42 teams van ons V.L.T.C.hebben daar aan meegedaan. Iedereen vindt het leuk, spannend, gezellig en sportief aantrekkelijk. Natuurlijk kan niet elk team in de poule op de eerste plaats komen, we hebben op deze site al bericht welke teams kampioen zijn geworden. Maar alle teams hebben met veel plezier aan de competitie meegedaan. Op het eind van deze competitie kunnen we aan ons rijtje kampioenen nog eentje aan toevoegen. Op vrijdagavond in de 3e klasse speelde het herendubbelteam 35+ . Team stond al geruime tijd op de eerste plaats maar kon de kampioenstitel nog niet opeisen. Zij moesten wachten op de uitslag van een van de andere teams die uitgestelde wedstrijden op inhaaldagen speelde wat reglementair niet eens is toegestaan, hoezo competitiebeinvloeding? Met tweemaal een maximale score van 4-0 konden onze mannen nog ingehaald worden, maar dat gebeurde niet. Ergens is een set verloren en dus werd het een ex equo op de eerste plaats en gold de regel van het resultaat van de onderlingen wedstrijd. Heel spannend want dat was een gelijk spel 2-2. Gespeelde sets dan? 5-5 dus o0k gelijk. Gespeelde games dan? 37-37 ook gelijk, Dan wordt gekeken naar de overall partijen en dan blijkt dat onze mannen een postief setresultaat hebben van +1, dus kampioen. Martien Heeren stuurde zijn medespelers Jeroen, Wim H., Wim S. Jac , Willem en Cees op een voortreffelijke manier aan. Gefeliciteerd met dit resultaat heren. Geen actuele foto dit keer, maar team is al eerder kampioen geworden en vandaar een archieffoto.

Tot zover de voorjaarscompetitie en we gaan ons opmaken voor de najaarscompetitie. Binnenkort nader bericht.


Kijk gerust even rond op de website om alles over de vereniging te weten te komen. Op de pagina 
