Gemengd 2 ook kampioen !

Aan het overzicht van VLTC-kampioenen kunnen we er weer eentje toevoegen. Op de vrijdagavond speelde ons team gemengddubbel2 in de eerste klasse. Team stond er in de poule redelijk goed voor en deed in de laatste wedstrijd gewoon wat het moest doen. Winnen en inderdaad het werd 3 – 1 voor de onzen en daarbij werd het kampioenschap ook hier binnengesleept. Hulde en het felicitatiebloemetje waren er voor het team dat bestond uit Lonieke, Patrick, Koen en enkele invallers maar natuurlijk onder de bezielende aansturing door playing captain Melinda Brock.

En nog meer teams kampioen!

Nu de voorjaarscompetitie zo’n beetje zijn einde nadert kunnen nog meer VLTC teams kampioen worden. In de hoofdklasse damesdubbel35+ team 1 dat speelde in en tegen Tilburg en na een zware strijd werd het uiteindelijk 2-2. Genoeg voor ons team om kampioen te worden. Felicitaties gaan naar Eva Mondt met haar medespeelsters Myrthe, Marjo, Tatiana, Ilse en Nicole. Van ons een bloemetje en ook hier van de supporters de champagne.

Niet alleen team 1 maar ook damesdubbel 2 werd glorieus kampioen. Met 3 overwinningen en 2 gelijke uitslagen werd de eerste plaats bereikt. Team bestond uit een heel  trotse captain Vesna Leuverink en zij inspireerde teamgenoten Lonneke,  Inga, Marloe, Barbara en Ilse.

Ook kampioen werd ons team3 in de categorie herendubbel 35+. In de 4e klasse kwam het team uit en in de poule werden alle wedstrijden gewonnen waarmee de eerste plaats veilig werd gesteld. Bart Bary was de captain en hij had de touwtjes flink in handen en stuurde zijn medespelers Rowan, Ward, Stijn, Daan en Max op een goede manier aan. Goed gedaan mannen.

 

Felicitaties voor VLTC

Het mag bekend zijn, VLTC is uitgeroepen tot tennisvereniging van het jaar. Op 29 mei stond gepland de competitiewedstrijd van ons eerste team gemengd tegen uitdager Tilburg1. Beide teams komen uit in de hoofdklasse. Vóór de wedstrijd werd VLTC door tegenstander Tilburg gefeliciteerd met de uitverkiezing tot vereniging van het jaar.. Felicitaties gingen gepaard met een bloemetje voor de voorzitter dat in ontvangst is genomen door de captain van ons vaandelteam Gabi Klootwijk.  Zij zal er vor zorgen dat het bloemetje bij de voorzitter terecht komt. Hulde aan Tilburg, hun geste wordt bijzonder op prijs gesteld.

Ook in tennis de eerste kampioen bekend

Ook in de tenniscfompetitie konden we al een team gelukwensen met een eerste plaats in de poule. Niet zomaar behaald maar op een indrukwekkende manier. Alle wedstrijden werden gewonnen en dan ben je op grond daarvan alleen al kampioen. Herendubbelteam 35+ komt die eer toe. Patrick van de Rijt inspireerde zijn team dat verder bestond uit Stefan, Peter, Erik-Jan en Hans. Ook zij kregen het traditionele bloemmetje maar die gingen al snel over in de handen van trouwe suporters, hun patners die bij de laatste wedstrijd ook voor de champagne hadden gezorgd. Proficiat heren en volgend seizoen weer een klasse hoger.

Kampioen in de padel-competitie

De KNLTB voorjaarscompetitie nadert al weer snel zijn einde. Tijd om te inventariseren of er ook kampioenen zijn te huldigen. Een team mag zich kampioen noemen als het op het einde op de eerste plaats in zijn poule eindigt. En die eer komt in ieder geval in de padelcompetitie toe aan ons damesteam dat op de zondag speelde in de 4e klasse. Maar dat was op het eind van hun wedstrijd nog lang niet zeker, ze konden nog door 2 tegenstanders van de eerste plaats worden verdreven. Maar die lieten steken vallen en dus komt de eer toe aan ons damesteam. Die eerste plaats werd met een etentje gevierd en aan tafel  werden de dames verrast met een bloemetje. Onze felicitaties gaan naar het team dat bestond uit Linda, Sanne, Joany en Eefje onder de inspireerde leiding van aanvoerster Stephanie. Hulde.